czwartek, 15 sierpnia 2013

Zamówienie dla Oliwia-Mysza

Witajcie, byłam zmuszona pominąć kolejkę ponieważ miałam pewien problem ze stworzeniem szablonu dla Govindy. Tak więc jako wcześniejszy pojawi się szablon dla Oliwii.
Mam nadzieję że się spodoba i że wykorzystasz go do swojego bloga.
W razie wątpliwości pisz do mnie na meila: tamaramalika@gmail.com

Pozdrawiam.

                          Polecam zmienić układ lub dostosować gadżety do swoich potrzeb.
                             Napis Sweet Dreams, nie pojawi się po wgraniu szablonu.
                                Aby był on na blogu nalerzy umieścić go układ-> nagłówek-> dodajemy nasz obraz.
         (Nagłówek przesłałam w meilu, zarówno jak i szablon)

Mam również uwagę co do kursora i odtwarzacza muzyki.
Musisz się liczyć że one znikną po wgraniu nowego szablonu.
Radzę wiec zapisać sobie kod HTML odtwarzacza i kursora aby zapobiec katastrofie :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelki SPAM nie jest tolerowany.

2xff#ffffffxff1xff❄xfxxfx❆xff16xff83xff60xff4.5xff3xff43xff1