sobota, 21 września 2013

Szablony i button

Witajcie.
Chciałabym was prosić abyście umieszczali button mojego bloga na swoim, kiedy pobierzecie jakiś szablon lub go zamówicie.
Nie jest to warunkiem, ale było by bardzo fajnie jeżeli byście tak owego umieścili zarówno i u siebie na blogu oraz tym samym podzieliły się moim blogiem z innymi użytkownikami. :D
Nie traktujcie tego proszę jako formę,  jakiegoś "żebrania" o popularność, ale jako taką, moją chęć otworzenia się na blogosferę. Będzie mi niezmiernie miło gdy zechcecie umieścić na blogu button mojego bloga. Nie stosuję w szablonach czegoś takiego jak "credits", ponieważ nie chcę narzucać swojego autorstwa komuś w wyglądzie. Ale jeżeli ma taki ktoś (jak ty) ochotę w pewien sposób podziękować mi za moją pracę, to będę wdzięczna za dodanie poniższego buttona :)



(Zrobiłam dwa kolory ^^ )

Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelki SPAM nie jest tolerowany.

2xff#ffffffxff1xff❄xfxxfx❆xff16xff83xff60xff4.5xff3xff43xff1