czwartek, 10 października 2013

Ostateczny termin

Witajcie :)
Chciałabym poinformować o lekkich zmianach, no więc chcę ustalić że jako ostateczny termin do którego musicie czekać na szablon to są weekendy. Czyli, jeżeli zamówisz szablon załóżmy w czwartek to spodziewaj się go w sobotę albo jeszcze w niedzielę. Zobaczę jak się będę wyrabiać.  Ale nie mówię że czasami nie pojawi się coś na tygodniu. Po prostu muszę uprzedzić że w weekendy mam najwięcej czasu i wtedy mogę dokładnie zrobić złożone przez was zamówienia. Nie dotyczy to szablonów wolnych, bo je tworzę w przypływie jakiejś inspiracji i po prostu wrzucam dla was do pobrania, na devaintarta.

Jeszcze jedna ważna rzecz dotyczy to ilości zamówień. Musicie uszanować że nie jestem zbyt teraz wolna i mam trochę roboty. Więc maxymalnie będę w stanie zrealizować na raz 2-3 zamówienia. Ja do niczego nie chcę się zoobowiązywać ale to taka mniej wiecej norma. Na razie blog nie ma takiego aż zainteresowania, ale wolę to ustalić na przyszłość :)


EDIT:
WAŻNE! NA WYKONANIE SZABLONU MAM 9 DNI. POSTARAM SIĘ W PRZECIĄGU TYCH 9 DNI GO WYKONAĆ. OCZYWIŚCIE LICZĄC OD CZASU ZAMÓWIENIA.

EDIT2:
Oczwiście jeżeli nie będę mogła w danym okresie tego zrobić dam znać!
Pozdrawiam, w razie jakichś nie pewności piszcie do mnie na meila : tamaramalika@gmail.com .
Lub poniżej w komentarzach :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszelki SPAM nie jest tolerowany.

2xff#ffffffxff1xff❄xfxxfx❆xff16xff83xff60xff4.5xff3xff43xff1