czwartek, 24 października 2013

Zawsze po terminie...

Chciałabym od razu przeprosić każdą osobę która dostała szablon długo po terminie, od kiedy złożyła zamówienie. Jest mi teraz dość ciężko robić co tydzień dl akażdego szablon. Ja to bardzo lubię i w ogóle ale chciałabym przyznać że mam na to nie wiele czasu. Liczę że pod koniec tego miesiąca będzie trochę luźniej i zdobędę czasu na więcej projektó i zamówień. Mam ogromną ilość pomysłów które chciałabym zrealizować z pomocą blogspota- No i oczywiście, was. Jednak że jak na razie muszę się ograniczyć do wykonywania zamówień.
Chciałabym również wyznaczyć mniejwięcej termin kiedy pojawią się dwa następujące zamówienia :

Govinda W.  30-31 października. ( Może wcześniej)
 Oli Aleksandree 6-7 listopada.

Pozdrawiam bardzo serdecznie.
Piszcie na meila : tamaramalika@gmail.com  - w razie pytań itd.

2 komentarze:

  1. Dzięki za informację :) Trochę się niecierpliwiłam , ale ja sama mam mało czasu na bloga :) Wolę poczekać dłużej , ale mieć porządny wygląd ^^

    OdpowiedzUsuń

Wszelki SPAM nie jest tolerowany.

2xff#ffffffxff1xff❄xfxxfx❆xff16xff83xff60xff4.5xff3xff43xff1